loading...
داستان, شعر,مشاوره و....
مائده بازدید : 116 پنجشنبه 18 شهریور 1389 نظرات (0)
نگو که آزادی فقط تو رنگ سبزه

 

آزادی یعنی نه این نه اون!!!

آزادی  یعنی بی رنگی

یعنی اینکه  هر روز به یه رنگ در نیای

البته من خودم از کسایی بودم که به سبز رای داد!

ولی پای این حرف هستم

آزادی مفهومی بالاتر از رنگ و لعاب های این سیاست بازی داره

ما میخوایم آزاد باشیم نمیدونیم برای اینکه از زیر چتر این یکی در بیایم داریم خودمون رو میبریم

زیر چتر اون یکی!

کاش بیدار بشیم...

حیف از جوونهایی که خودشون رو برای آزادی ای که رنگ واقعی نداشت به کشتن دادن

ما آزادی می خوایم

و سبز بهانه ای شد برای این آزادی...

تنها یک بهانه

بهانه...

ب

ه

ا

ن

ه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آخرین لحظه دیدار به چشمانت نگاه کردم وگفتم بدان آسمان قلبم با تو یا بی تو بهاریست... همان لبخندی که تو آنرا از من ربودی برلبانت زینت بست وبه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 197
  • بازدید کلی : 5,399
  • کدهای اختصاصی
    كد آهنگ

    كد موسيقی

    style="display:none">فال حافظ